Meny
Sök

Shoppingdag

Idag blev det en heldag med Rebecka och shopping, hon kom och hämta mig vid halv elva och så har vi varit runt och shoppat 😊 Jag behövde en ny ögonbrynspenna men kom hem med det + nya superfina gråa sammetsgardiner och ett par så fina slitna blå jeans! Jag har letat hela sommaren och nu äntligen hittade jag ett par 🙈 Fann dom på RiverIsland på Mall Of Scandinavia. Stretch och hög i midjan (bästa) och dom var väldigt stora i storlekarna och fanns upp till stl 44! Jag som normalt har stl 42 fick köpa stl 38 😊 Perfekt blå färg 👌🏼 inte världens bästa bild från provrummet men det ger er en ungefärlig bild! 😍

Sen ikväll mötte jag upp en inspirerande tjej jag följer på Instagram och köpte ett par träningsskor av henne som hon ville bli av med! Win win! Jag fick dom för en billig peng och slipper lägga 1500 kr på ny “lyftarskor” som är suveräna att ha vid träning av bl.a. marklyft! 👍🏼

För jäkla bra dag idag! ❤️

Första strandhänget här hemma

Wow vilken underbar sommardag vi fick idag och jag hade turen att ha en heeeelt tom dag! 😍

Började med att ta en powerwalk på 7 km för att sen hoppa i duschen, dra på bikinin, göra matlåda och slänga mig på cykeln. När jag går mina promenader runt Kungsholmen finns det ert ställe som jag alltid tycker ser så mysigt ut, nedanför DN skrapan ungefär finns en liten strand som är så himla mysig så jag cyklade dit! Nu när alla verkar börjat jobba igen hade jag den typ helt för mig själv hela dagen, så underbart! 😃☀️👌🏼 Mitt nya lilla smultronställe mitt i stan och 10 min bort med cykel – hur perfekt?! 🙌🏼

Så här mysigt har jag haft det idag! Hoppas kunna hålla kvar brännan ett tag också, då behövs fler såna här dagar 🙈

Skräckbio

Igår fick jag äntligen träffa min Ellinor, vi har inte hunnit ses så mycket då hon varit hemma på Gotland och jag på resa. Men igår så bestämde vi en kompisdejt med en drink och bio! Så himla härligt! 😃 Vi har en grej att gå och se skräckfilmer på bio, vi båda är lika livrädda men vi älskar sån film så då känns det bra att göra ihop 😂 Vi såg Annabelle 2 och fyyy faaan vad vidrig men bra sen var! Jag hade såna mardrömmar efter den första 🙈 Men en uppföljare brukar ju sällan va lika bra men den här var sevärd och den liksom fullbordade handlingen med den första 😊 Superhärlig kväll!

Sommarhäng med Barebells

Igår var jag på sommarens bästa mingel! Jag var inbjuden till Barebells Sommarhäng som dom anordnade på deras innergård tillsammans med alla ambassadörer ❤️ Massa god mat, dryck och tilltugg, härligt inspirerande människor och roliga aktiviteter – mingel när det är som bäst! Jag gjorde sällskap dit med Helena Edström 😃

Stort tack till Barebells för en magisk kväll!

Supergod drink på Barebells milkshake med smakerna banan och choklad – och i den en skvätt Cointreau med massa is 👌🏼

En bonusdrink kvällen till ära: Nocco Ice pop Caribbean, Nocco Caribbean och en skvätt Malibu 😍

Hemma igen

Borta bra men hemma bäst 😊 Även om jag mer än gärna hade stannat en vecka till. Vi har haft det SÅ bra! 😃 Toppbetyg.

Hotellet har varit helt fantastiskt! Rummet var kanon och med dom skönaste sängarna jag varit med om på resande fot, som att sova i fluff 😍 Servicen på hotellet var över förväntan, maten var SÅ gott, gymmet väldigt bra och poolområdet var super med sol mellan kl 9-18 👍🏼

Allt har gått som på dans, om man räknat bort skrikande och bråkande barn på flyget både dit och hem. Jag ÄLSKAR barn, men någon måtta får det vara när man är bland folk, då måste man som förälder orka bry sig och ta ansvar.

Vi kom hem sent igår kväll så brorsan sov hos mig och tog tåget hem till Eskilstuna imorse. Och jag har hunnit packat upp, tvättar, fixar hemma och handlat. Tillbaka till rutinerna igen 😃 2,5 veckas semester kvar och jag njuter för funka muggar! 🎉

Här kommer lite fler bilder från resan. Tyvärr tycker inte brorsan det är så kul att fota eller när jag ber honom så har inte så många bilder på mig så eller på honom ☺️